Korg pa800

ارنجرهای نمیه حرفه ای Pa همچون Pa1000- Pa800- Pa80
.

مدیران انجمن: behrang، mojtaba190

m_abdi
عضو سایت
عضو سایت
پست: 48
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸, ۷:۱۸ ب.ظ
امتیاز: 0
کیبرد فعلی: korg pa800 elite
نرم افزار: mozart
محل اقامت: مشهد
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

در پایان چند تجربه شخصی رو راجع به (دقت کنید فقط pa800 نه بقیه برندهای کورگ)ساز pa800 میگم.چون من تنها سازی که تا حالا به غیر از یاماها داشتم همین مدل و اصلا مدل pa50 ,pa80 و.... اصلا دستم بهشون نخورده.

این ساز (منظورم pa800 ) باید با بعد از روشن شدن سیستم عاملش لود بشه و بعد ست که روش ریختین.
مثل تایروس. اما یک تفاوت داره و اونم اینه که شما به سیستم عامل دسترسی دارین. و میتونید تغییراتی در اون بدین. کلا در یاماها سیستم عامل حالت یک راه انداز ساز رو داره اما در این ساز سیستم عامل نقش سیستم عامل رو داره نه راه انداز. و از این رو امکان ویروسی شدن هم داره(که در یاماها نیست) اما مسلما امکانات بیشتری رو بشما میده.

بنابراین اگر یک pa800 داشته باشید با سریال 602 یا 603 با رم سمپل فابریکش داشته باشید . سیستم عاملش روبه 2.01 ارتقا بدید(مدل 16 بانک یوزر رو هم که دستکاری کردن و 16 بانک میده رو هم میتونید نصب کنید این ورژن دستکاری شده اما مشکلی نداره و بهتره) و تنظیمات global را lock کنید با زدن یک دکمه به همین راحتی تا ویروسی نشید
بعد هر چی دلتون خواست ست بریزید و عوض کنید . هزار بار. تا خرخره رم رو پر کنید.
هیچ مشکلی نخواهید داشت. من تا بحال دستگام یکبار هم هنگ نکرده.
صد بار ست های مختلف ریختم. ست الان خودم حدود 60 مگابایت که بعضی از ریتم هاشو خودم با گیتار مودش ساختم.

باید بگم ساز بسیار قوی از نظر نرم افزاری که البته در تخصص من نیست چون من یک نوازنده حرفه ای نیستم یا یک آهنگساز اما میشه از امکاناتش فهمید که بهرنگ جان اطلاعاتش از من در زمینه امکانات این ساز بیشتره.

اما چیزی که در تخصص منه باید بگم علی رغم گفته دوستان این ساز از نظر سخت افزاری بسیار کامل و بدون نقص هستش.و به نظر من (من روز اول کل ساز آکبندم رو باز کردم که البته متوجه شدم یکبار برای ایلیت کردنش توی ایران قبلا بازش کرده بودن. ولی ساز روشن نشده بود و کلاویه اش دست بشری روش نخورده بود)
سازی که از نظر سخت افزاری و طراحی قابل احترامه.کلاویه های خوب که تکنیک after touch هم دارن و سیستم تهویه مطلوب برای کار سنگین. کافیه رم سمپل اورجینال داشته باشید که دستگاه من روی خودش بود.

بطور کلی باید بگم الان در خرید pa800 نگران نباشید. بهتر است یک pa800 معمولی سریال 603 آکبند بخرید که توی ایران باز نمیشن و مطمئن باشید به مشکلی بر نخواهید خورد. فقط از جای مطمئن و حتما آکبند.

اما دلیل اصلی خرید من داشتن 64 مگ قابلیت سمپل و وکال خوب بود و همچنین ضبط صدای آهنگ و خواننده همزمان و خروجی mp3 سریع.بعدا متوجه گیتار مود و after touch و assinable switch و چند قابلیت دیگه شدم.

من با صفحه تاچش مشکلی ندارم و راحتم. اما چیزی که باهش مشکل دارم نسبت به or700 خودم نبود دکمه های memory register هست که هر چند در چند بانک یوزر این امکان هست اما اصلا کارایی اون ده دکمه یاماها رو نداره.
در پایان چند پاراگراف آخر نظر شخصی من بود.
بزودی یک مقاله از تفاوت ها یاماها و کورگ میزارم.شاید کسی مثل من اینقدر تفاوت های این دو دنیای مختلف رو درک نکرده باشه.i هر چند من با pa2 ,3x یا یاماها tyros 3 ,4 کار نکردم اما این تفاوت ها در طراحی پایه این دو برند هستن نه در امکاناتشون. از pa50 تا pa3x , و از a1000 تا tyros4.
کدام یک رو میپسندید . یک نقاشی بسیار زیبا از یک منظره با جزییات و رنگ های اغواگرانه یا یک عکس دوربین با کیفیت از همان منظره با جزییات و رنگ هایی طبیعی که کیفیت ان بسته به هنر عکاسی شماست.

هر کدام را بپسندید سلیقه شماست.اما این دو با هم متفاوتند.چون چه بسا کسانی که هزاران عکس با کیفیت رو به یک نقاشی هنرمندانه نمیفروشن وفقط با ان نقاشی میتوانند ارتباط برقرار میکنند.یک نقاشی است که فقط میتواند لبخند ژکوند شود نه یک عکس
و چه بسا کسانی که با یک عکس در شاتر پر سرعت دوربین خود لحظه ای را ماندگار با جزییات کامل ثبت میکنند که دوباره تکرار نمیشود و هیچگاه بدون آن دوربین کسی آن لحظه را نمیتوانست ببیند .

باتشکر مهدی عبدی.
آواتار کاربر
h5432
عضو فعال
عضو فعال
پست: 380
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹, ۹:۵۸ ب.ظ
امتیاز: 24
اولین ساز: yamaha psr-80
کیبرد فعلی: pa 800 & PA 50V4
میکروفون: shure
موبایل: sony sp
زمينه تخصص: نوازندگي كيبرد
تشکر شده: 3 دفعه
تماس:

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

مهدی جان ممنون بابت توضیحات قشنگت.
توی مقایسه کرگ و یاماها باهمدیگه مقایسه کن تا از 800 بیشتر بدونیم.
تصویر
هادی هیجانی زادگان
متخصص korg
متخصص korg
پست: 1088
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۹, ۴:۰۱ ب.ظ
امتیاز: -1
کیبرد فعلی: .
کارت صوتی: ....................
میکروفون: RODE NT1-A
نرم افزار: ریزون
موبایل: نوکیا زپرتی
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر شده: 2 دفعه

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

مهدی جان مبارک باشه .. کیبورد خوبی هست با این که من 800 ندارم ولی با 500 اورینتال و پرشین کار کردم و تا حدی امکانات مشابهی دارند و من هم مثل تو از نبود دکمهای رجیست مموری برای دسترسی سریع کلافه بود و یه مورد دیگه که سانگ سازی و پخش سانگش هست که قابل مقایسه با یاماها نیست و الا باقی امکاناتش خوب هستند.
مثلا اینکه میتونی به راحتی
تراکهای آکورد رو به درامکیت تغییر بدی و یا قابلیت درامکیت سازیش و یا اینکه میشه با هر ریتم یه مولتی پد ذخیره کرد که با انتخاب همون ریتم بیاد.
مبارکت باشه آقا مهدی....!
راستی مهدی جان از امکانات سمپلگیری دستگاه غافل نشو فکر کنم ابزارهای مناسبی داره.
behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8560
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 229 دفعه
تشکر شده: 273 دفعه

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

سلام مجدد مهدی جان.جواب پست قبلی من رو که ندادی تصویر
یک یاداوری کنم که تو مدل elite رو خریدی که البته بهتر و جدید تر و مطمئن تر از مدل معمولی است و از لحاظ تعداد مدل معمولیش بیشتر توی بازار هست.
m_abdi نوشته شده:هیچ مشکلی نخواهید داشت. من تا بحال دستگام یکبار هم هنگ نکرده.

بطور کلی باید بگم الان در خرید pa800 نگران نباشید.
مهدی جان واقعا از این توضیحات قشنگت لذت بردم و تقریبا بعد از مدت ها بود یک پست طولانی رو کامل خوندم اخه من همیشه به بچه ها پیشنهاد میکنم نوشته های طولانی معمولا بطور کامل خوانده نمیشن.

اول مورد مخالفتم رو بگم و بعد موراد بعدی.
مهدی جان همونطور که مشکل OR700 واقعا بازار و علاقه کیبردر ها رو خراب و منفی کرد ، pa800 هم دیگه اثر منفیشرو گذاشته و الآن هرکی میاد برای خرید این pa800 من که در حد عروسک هست ، فورا قیافه اش رو یطوری جمع میکنه و بایه حالتی میگه : "والا نمیدوم...! میترسم...! همین قضیه مشکل رم و سخت افزار و...
حالا هرچی هم من براش توضیح بدم میگه نه... شما داری تبلیغ دستگاهت رو میکنی...
دقیقا در مورد OR700 هم همینطوریه.
در مورد pa800 غیر از مشکل رم سمپل ، شکستن و فرو زفتن دکمه های روی پانل هم زیاد شنیدم و دیدم
m_abdi نوشته شده:باید بگم ساز بسیار قوی از نظر نرم افزاری که البته در تخصص من نیست...اما میشه از امکاناتش فهمید که بهرنگ جان اطلاعاتش از من در زمینه امکانات این ساز بیشتره.
بله مهدی جان.واقعا من از نرم افزارش راضی بودم و حتی گزینه هایی داره که راست کار من بود و هیچ کس هم چیزی درباره شون نگفته.مثلا خود دستگاه فایل SMF رو ریتم تبدیل میکنه که در ارنجرهای یاماها باید توسط ارتباط کابل انجام بشه.
یا مثلا ادیت کردن فایل های Wave که در تایروس ها باید توسط نرم افزار انجان بشه.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8560
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 229 دفعه
تشکر شده: 273 دفعه

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

m_abdi نوشته شده:باید بگم علی رغم گفته دوستان این ساز از نظر سخت افزاری بسیار کامل و بدون نقص هستش.
مهدی جان البته این رو در پست قبل تئوضیح دادم ولی اگر هم مشکل رم در مدلهای جدید و الایت برطرف شده باشه ، دکمه های روی پانل هم خیلی ظعیف هستن ، احتیاط کن.
m_abdi نوشته شده:اما چیزی که باهش مشکل دارم نسبت به or700 خودم نبود دکمه های memory register هست
من این گزینه ی ارنجرهای یاماها رو از زمان نت اهنگ میگفتم اگر یادت باشه مهدی جان. واقعا رجیست مموری در یاماها کارامده.ولی عادت میکنی مسلما...
m_abdi نوشته شده:بزودی یک مقاله از تفاوت ها یاماها و کورگ میزارم.شاید کسی مثل من اینقدر تفاوت های این دو دنیای مختلف رو درک نکرده باشه.
مهدی جان مقایسه دوتا برند؟؟!!
البته انتخاب با کاربران است که در این تایپیک نظر سنجی میشه و الان حدود چندین ماهه که اکثریت مخالف هستن.

در مورد کارکردن با کیبردها هم مهدی جان هادی هیجانی را داریم که هم pa500 رو وارده و هم یاماها رو فوله
خودم هم حدود 6ماه pa800 روداشتم و باهاش پروگرام و ریتم و صدا ساختم و gem داشتم و یاماها هم که...
ولی حتما بیشتر از دانسته هات در مورد pa800 برامون بگو.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
m_abdi
عضو سایت
عضو سایت
پست: 48
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸, ۷:۱۸ ب.ظ
امتیاز: 0
کیبرد فعلی: korg pa800 elite
نرم افزار: mozart
محل اقامت: مشهد
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

با درودی دوباره
دوستان ببخشید من دیر به دیر تو سایت میام یهو یک پست بلند میزنم. سعی میکنم بیشتر انلاین باشم.
راستش اگه یادتون باشه من مشکل or700 خودم و چند تا از دوستان را حل کردم.اصلا مشکل حادی نبود و اگه مدل آ2000 نیامده بود و من هم زودتر تصمیم میگرفتم همون اوایل حل میشد.
در مورد اینکه گفتم سریال های 600 و 601 کورگ 800 مشکل دارن دلیلشون اینه که سریال پارت نامبر رم سری 600 و 601 با 602 و603 فرق دارن و سری 603 صفحه ال سی دیش ،ال ای دی شده و پارت نامبر اون هم با مدل 602 و601 فرق میکنه.

در مورد دکمه ها ساز 800 از میکروسویچ استفاده میکنه که میکرو سوییچ عمر بالاتری داره و دقیقتره (حساسیتش خوبه )اما ضعفش در اینه که امکان جرم گرفتنش بیشتره که با یک اسپری کنتاکت شور در صورت بروز مشگل حله.
در مورد جنس دکمه ها مال یاماها or0700 خودم حالت پاکنی داره (دکمه گوشتی) اما pa800 دکمه هاش جنس خشکن. که احتمال اسیب دیدگیش بالاتره.

البته من فکر نمیکنم ساز من هیچ وقت دکمه هاش کاری بشه چون باهشون کشتی نمیگیرم :-)
اما فکر میکنم اگه روی دکمه های یاماها یک جسم خارجی بیفته یا روی ساز مثلا چیزی بیفته یا فشار خارجی غیر متعارف بیاد چیزیش نمیشه اما برای pa800 احتمال اسیب دیدگیش زیاده اگه تحت این شرایط قرار بگیره.

در کل نحوه نگهداری هم مهمه و نباید خیلی هیجانی بشین و دکمه پاساژ رو همچین بزنین که از اون ور ساز در بیاد. کلا دکمه هاش در مقایسه با or700 با فشار اندک میکروسویچش عمل میکنه(حالت صفحه کلید میکروسوییچ نه خازنی) و خشک ترن. در ضمن سطح مقطع دکمه های واریشن های ریتم و بریک و اینترو نسبت به یاماها کمترن.

اما چون سازم رو باز کردم متوجه شد زیر کلاویه ها فنرن. و اگه شما یک کلاویه رو تا اخر فشار بدی و بعد یک فشار دیگه ،کلاویه پایینتر میره و سرکلاویه یکم بالا میاد که همون after touch هست و اگر صدای انتخابی شما افکت مرتبطش رو داشته باشه عمل میکنه.

در پایان منظور من مقایسه برتری ها و ضعف ها نبود.(چون من اصلا مثل هادی جان وسایر دوستان در نوازندگی و بکارگیری امکانات ساز حرفه ای نیستم. و اصلا هنوز نه امکانات or700 رو کامل میدونم نه pa800 خودم رو.)
منظورم مقایسه حال و هوای کلی این دو برند بود که به همان چند سطر آخر نوشته پست قبلیم بسنده میکنم.
هادی هیجانی زادگان
متخصص korg
متخصص korg
پست: 1088
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۹, ۴:۰۱ ب.ظ
امتیاز: -1
کیبرد فعلی: .
کارت صوتی: ....................
میکروفون: RODE NT1-A
نرم افزار: ریزون
موبایل: نوکیا زپرتی
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر شده: 2 دفعه

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

مرسی مهدی جان از توضیحات مفیدت.ما شاگرد شما استادان هستیم.
البته اینجا بح مقایسه نیست ولی بد نیست که بگم به نظر شخصی من اگه سانگ سازی و پخش سکووانسر 800 مانند برندهای یاماها بود و رجیست مموری یاماها رو داشت الآن من هم یه 800 داشتم ...
مهدی جان یه چیز دیگه که ممکنه بعدا یه کم مقع سنیگ استاپ اذیتت کنه اینه که دکمه start /stop دقیقا وسط کیبورد هست و دست چپ نوازنده به راحتی به دکمه سنیگ استاپ که بعد از start/stop هست نمیرسه!!! و یه کم اذیت میکنه...
و الا حرف نداره مبارکت باشه.... بعد از یه مدتی که به ریتمسازی و ساز سازیش عادت کردی و برات ساده و روان شد فکر نکنم ازش دل بکنی....!
شعار من همیشه این بوده و هست!!!!!!!!!
یه کرگ وردار برای ساز و اجرای زنده ... و یه یاماها بردار واسه ساخت سانگ و پروگرام و حال!!!! تصویر
m_abdi
عضو سایت
عضو سایت
پست: 48
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸, ۷:۱۸ ب.ظ
امتیاز: 0
کیبرد فعلی: korg pa800 elite
نرم افزار: mozart
محل اقامت: مشهد
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

مرسی هادی جان
راستش یک قابلیت داره که قابل تنظیمه . اونم اینه که شما وقتی روی قسمت آکوردگیری محکم تر ضربه بزنی (که مقدار ضربه قابل تنظیمه) یا ریتم رو start/stop کنه و یا مثلا fill in 1 یا دو یا مثلا اینترو یا اندینگ یا ... رو عمل کنه.
که من از این حالت استفاده میکنم و نیازی به زدن دکمه start/stop نیست. یکسری دکمه داره که s1 تا s4 هست که کمی شبیه رجیستر مموری یاماهاست اما 4 تاهستن نه 10 تا. که میتونی تنظیمات صدا و ریتم و پدها scale ها و حتی افکت های صدای وکال رو بهش بدی و ذخیره کنی برای هر ریتم.و وقتی واریشن رو عوض میکنی اگه دکمه single روشن باشه و چشمک بزنه عمل میکنه.
هنوز نمیدونم ولی شاید توی قسمت song book بشه یک کارای دیگه کرد. کلا زیاد بهش ور نرفتم هنوز.

ولی یک چیزی داره که خیلی خوب. کلا هر مزیتی ممکنه یک ضعف هم باشه. مثل دکمه های میکروسویچ.
مثلا آداپتور نداره و نمیخواد با خودت این ور اونور ببری اداپتور رو یا دودل باشی که اداپتوری که داری مناسب دستگاه هست یا نه.
اما همین مزیت عیبش اینه که بیشترین آسیب دیدگی هر دستگاه الکترونیکی یا برقی در طول عمر کل دستگاه در همین قسمت هست. در یاماها اگه اداپتور شما خراب شد یک دونه نو میخری و راحت. اما در کورگ باید دستگاه باز بشه و در ضمن وزن دستگاه کمی بیشتر میشه.

اون مزیت اینه که دکمه شیفت رکورد رو میزنی. می نوازی و میخونی. بعد یک فایل mp3 با کیفیت 128 یا 196 یا فکر کنم 256 بیت هم داره تحویلت میده (چون دو تا ورودی داره میتونی همراه میکروفن یک گیتار هم وصل کنی یا یک سازه دیگه یا اصلا دو تا خواننده با هم) بعد راحت میریزی رو هارد داخلیش یا رو فلش و بعد میزاری تو ماشین میفهمی چه گندی زدی با خوندنت!!!
behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8560
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 229 دفعه
تشکر شده: 273 دفعه

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

مهدی جان تو کارت حرف نداره کلا.
این رو هم یاداوری کنم که مهدی جان استاد الکترونیک کیبردهاست . هرچی باشه از ما که تواین زمینه متخصص تره.
درضمن مهدی آخرین بازمانده ی یاران من توی نت اهنگه.(یادش بخیر)
m_abdi نوشته شده:یک قابلیت داره که شما وقتی روی قسمت آکوردگیری محکم تر ضربه بزنی (که مقدار ضربه قابل تنظیمه) یا ریتم رو start/stop کنه و یا مثلا fill in 1 یا دو یا مثلا اینترو یا اندینگ یا ... رو عمل کنه.

که من از این حالت استفاده میکنم و نیازی به زدن دکمه start/stop نیست.
خیلی عالیه مهدی جان.ارنجریاماها این رو نداره ولی بجاش حالتی داره که بنا به تنظیم کاربر براساس نت های چنگ و یه لا چنگ و... میتونی با نگه داشتن دست چپ به همون زمان چنگ ها ، ریتم رو sync/start و sync/stop کنی.
m_abdi نوشته شده:یکسری دکمه داره که s1 تا s4 هست که کمی شبیه رجیستر مموری یاماهاست اما 4 تاهستن نه 10 تا.
مهدی جان این 4 دکمه دقیقا همون 4 دکمه ی OTS در ارنجرهای یاماها هستن که البته در GEM هم بو
m_abdi نوشته شده:ولی یک چیزی داره که خیلی خوب. کلا هر مزیتی ممکنه یک ضعف هم باشه.
وای... این دقیقا یکی از نظریه های من هست. مثلا پیچ مدولیشن ارنجرهای یاماها (غیراز A2000) که خوش دستی پیچ های "جویی ستیک" رو نداره ولی مزیت دیگه ای داره که فقط در همون حالت امکان پذیره .
m_abdi نوشته شده:مثلا آداپتور نداره و نمیخواد با خودت این ور اونور ببری...
اما همین مزیت عیبش اینه که بیشترین آسیب دیدگی هر دستگاه الکترونیکی در همین قسمت هست. در یاماها اگه اداپتور شما خراب شد یک دونه نو میخری و راحت. اما در کورگ باید دستگاه باز بشه و در ضمن وزن دستگاه کمی بیشتر میشه.
مهدی جان کلی مقایسه نمیتونی بکنی.دوتا برند و شرکت با ده ها محصولات رو نمیشه مقابل هم که قرار داد.
pa800 و pa80 در رنج کیبردهای از شرکت هستن که اداپتور داخلی دارند و محصولاتی مثل pa50 و pa50sd و pa500 و pa588 هم داره که در سری اداپتور مجزا هستند. یاماها و رولند و باقی هم همین رنج ها رو دارند.مثلا یاماها مدل های 8000 و 9000 و 7000 و تایروس ها همه اداپتور داخلی بودند و هستند.همینطور wk6 و wk8 و wk2 و Genesys و همجنین رولند های E70 و E80 با منبع برق داخلی بودند.
m_abdi نوشته شده:یک فایل mp3 با کیفیت 128 یا 196 یا فکر کنم 256 بیت هم داره تحویلت میده............بعد راحت میریزی رو هارد داخلیش......
البته این قابلیت فقط برای pa800 های elite است ومدل های معمولی باید جداگانه هزینه بشه و روشون نصب کرد.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8560
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 229 دفعه
تشکر شده: 273 دفعه

Re: Korg pa 800

پست خوانده نشده

راستی مهدی سعی کن بمرور سمپل رو با این کیبرد یاد بگیری.خوراک کار روی Wave است و درام کیت سازی مهدی داره که توی یاماها و رولند این گزینه اصلا درنظر گرفته نشده.
اما در تعویض ترانسپوز نسبت به یاماها کمی تاخییر داره (حدود 2 ثانیه)
در حالت poly/mono هم اصطلاحا کمی تنبله که هرچندی لجظه یک بار باید انگشت ثابت رو برداری و بذاری وگرنه قطع میشه و نواختن رو خراب میکنه.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “سری نیمه حرفه ای”

  • اطلاعات